2012. szeptember 6., csütörtök

7.fejezet

Bocsánat,hogy rövid lett és későn is hoztam,de sajnos elkezdődött a suli és a felvételi miatt eléggé nagy hajtásban vagyok.Amint tudom hozom a legújabb részt.Sajnos ez elég unalmas lett,de hát mit lehet tenni? Minden izgalomnak az elején megbújik egy kis unalom is..hu de költői lettem.:DD na mindegy is.Jó olvasást!:)xx

-Szia,igen ismerem a Direction lányokat.Daniellet még régebben ismertem meg egy táncbemutató során,Eleanort egy divatbemutatón,Perriet pedig Dan által.-magyaráztam.
-Lara Mick kérdezi : 'Sziasztok!Ti vagytok a két kedvencem,sok sikert a turnéhoz!A közel jövőben nem terveztek egy Chelsea-i koncertet?Lara'
-Köszönjük,de mivel még nem vooltunk Chelsea-ben koncertezni ezért lehet róla szó-válaszolt Siva.
-És akkor jöjjön az utolsó kérdés a mai napon,méghozzá AliceWantedFan-tól. 'Sziasztok,a kérdésem a fiúkhoz irányulna.Nektek milyen csajok jönnek be?'
Ezen a kérdésen jót nevettem.Általában ilyenkor derül fény a titkos vonzalmakra,kapcsolatokra..legalábbis a filmekben.
-Hát nekem a tipikus barna szemű, barna hajú lányok a gyengéim.-szólalt meg Siva.
-Nekem nincs ideálom, általában a a külső nem érdekel.Az első mindig a belső.-mondta Max.Igaza van.
-A különleges kinézetű lányok fognak meg igazán.-hadarta Tom.
-Nekem személy szerint a kis alacsony,aranyos,mosolygós lányok a kedvenceim.-zárta rövidre Nathan egy mosoly kíséretében.
-Hmm,fogós kérdés.Talán a szőke,kékes-zöld szemű alacsony és édes mosolyú stylist lányok jönnek be igazán.-fejezte be a válaszolósdit Jay.
Na így nyerjem meg a lottót! Csak van igazság a filmekben! Ha jól gondolom most Jay burkoltan bevallotta Ash-nek,hogy bejön neki.Élvezetes egy ötven nap lesz ez,az biztos.
Ashley-re néztem aki csak lefagyva ült a hang mérnök mellett.Gondolom most esett le neki mit is mondott göndör barátunk.Írtam neki egy SMS-t amíg a fiúk kitárgyalták Ryan-nal a lány témát.

'Levegőt még kapsz,szöszi?:)xx'

Erre csak bólintott,egy hatalmas vigyor terült el az arcomon.Ránéztem Jay-re aki csak mosolygott és Ash-t nézte.Ez a gyerek fülig szerelmes.
Miután Ryan befejezte a saját álomnőjének a leírását megköszöntük a vendéglátást és elbúcsúztunk a rajongóktól és a hallgatóktól.Elindultunk és kint a folyóson találkoztunk a még mindig hidegre fagyott szöszivel.Jay csak beállt elé és csak szimplán teli pofival vigyorgott rá.Mi pedig Ash háta mögött álltunk és figyeltük a történéseket,végül Nath odament Ashley-hez és megszólalt.
-Élsz még kislány?-erre is csak egy apró bólintás volt a válasz.
-Hé kismadár,gyere.Hagyjuk kettesben az ifjú párt.-mondtam nevetve.Vigyorral az arcán felém fordult.
-Repülök.-emelte fel kezeit mintha szárnyak lennének.Ezen mindenki röhögött.
Kimentünk a stúdió elé és csendbe vártuk a mi kis 'jégkirálynőnk' és újdonsült lovagját.Nathan odajött hozzám.
-Gondolkoztam..
-Hm,mégis min?
-A tegnapi beszélgetésünkön.Mit szólnál hozzá ha te lennél az én kis védő angyalom?-kérdezte.
-Mi?-kacagtam.
-Hát mivel te nyitottad fel a szemem és te biztattál,kicsit hasonlítottál egy olyan kis jótévő angyalra.Szóval te leszel az én kis védőangyalom,aki megmondja mit csinálok jól és rosszul.Na?
-Érdekes ötlet,benne vagyok.-mosolyogtam.
-Akkor jó.Mert nincs más választásod,angyalka.-villantott rám egy ezer wattos vigyort.
Ash és Jay már kb. tíz perce bent voltak,mikor végre nyitódott az ajtó és kilépett rajta a mi kis gerlepárunk,mindketten mosolyogtak.Egyikük se szólt semmit.Csak vigyorogtak, mint az idióták.
Ash elindult a kocsi felé és mikor észrevette,hogy nem követem visszafordult,maga után húzott a kocsi felé.Kis milliószor kérdeztem meg miért kell annyira sietni, de bele halt volna ha kinyitja a száját és kipasszíroz rajta egy nyűves szót is.
-Ash..Ash..Ashley..Föld hívja az alacsony,aranyos szőke,mosolygós stylist lányt.-nevettem el a végét.Szép lassan felém fordult,olyan piros arccal ami versenyezhetne egy paradicsoméval.és rámugrott.Röhögve kezdte ütögetni a hátam.
-Ez rohadtul nem vicces!-dőlt a röhögéstől.
-Aha,persze.
-Na,elég!
-Nem elég,inkább mesélj!-vigyorogtam rá.
-Nem mesélek,mert akkor elkezdesz ugrálni,mint valami bolond.
-Ja,hogy olyan jó,hogy ugrálni fogok,mesélj!-pattogtam direkt.
-Nem.-a fiúk felé nézett -akik nem mellesleg elég feltűnően néztek minket az előbbi kis jelenet miatt-,majd újra rám.-És nyugodj meg.Úgyse fogom elmondani,még.
-Szemét.-biggyesztettem le ajkam.-De minek jöttünk ide?
-A pulcsimért.Fázom.-nyitotta ki a kocsi ajtaját és derékig bemászott rajta,kereste a pulcsiját.
-Szokásod szerint.-dőltem neki a kocsinak.-Esküszöm neked jégkockák folynak az ereidben.

1 megjegyzés:

  1. jujujj nekem ez a rész is nagyon nagyon tetszett minden nap felnézek, hogy mikor rakod fel az új részt mert már nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés