2013. december 11., szerda

Helyzetjelentés, változások

Hello manók!

Az elmúlt pár napban (hónapban) nem igazán voltam aktív. Ezt rengeteg dolognak betudhatnám.. Tanulás, családi programok, magánélet, stb. De nem teszem, hazugság lenne. Őszintén szólva: lusta vagyok írni. Amit borzalmasan röstellek is! De mivel ezen a héten rekordmennyiségű dolgozatot írtam/tanultam, a hétvégém teljesen szabad, ami egyenlő a ténnyel, hogy írhatok. Nektek. Új fejezetet. *őrjöngő tömeg egy emberként kiált fel: EZAZ!!* 
De a résztől eltekintve van pár változás a blogban.
  • ezentúl EGYÁLTALÁN NEM LESZ kommenthatár! Nem fogok senkit se fenyegetni, galád módon.
  • új és régi szereplők egyaránt fel fognak tűnni a történetben, komoly szerepet kapva a továbbiakban. ( Annak érdekében, hogy senki se essen kétségbe, mert épp elfelejti kinek, milyen szerepe van a történetben hozzá fogok adni egy új, "ÁLLANDÓ MELLÉKSZEREPLŐK" című fület az oldalakhoz.)
  • az ici-pici buksimban már rendesen élnek az elkövetkezendő (kb 50) fejezetek történései. Így már csak a bloggerbe való gépeléssel lesznek gondjaim.. meg a rávezető szituációkkal.
Ebben a bejegyzésbe csupán ennyit akartam írni. Semmi többet. Na jó, mégis! Gondolkodtam egy novella versenyen amely a blogomhoz kapcsolódik. Nem nagyon volt merszem bejelenteni, de ha valakit mégis érdekelne egy ilyen kis, apró, egyszerű verseny akkor az írjon kommentet vagy dobjon egy tweetet a @drinkitifucan fióknak a kékmadaras oldalon. Díjjakon még gondolkodom. Valószínűleg manip képet tudnék felajánlani, manip tweeteket és manip twitter acc. képeket. 

Nos, ennyi lett volna ez a kis zűrzavaros bejegyzés. 
Új fejezet péntek éjjeltől vasárnap estig várható.
Puszi mindenkinek.
Legyetek rosszak.
Kisses
-R.W.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése